POLITIKA KVALITETA
Sigurna, metodična, efektivna, efikasna i finansijski povolja rešenja Iron Mountain d.o.o. pruža u oblasti upravljanja arhivama zasnovana na načelima kvaliteta.
U procesu pružanja usluga, naša vizija je zadržati lidersku poziciju u Srbiji i sa prepoznatljivim kvalitetnom usluge postati lider na tržištima u regionu.
Kroz kontinuirane promene, koje se realizuju u okviru tržišta koje postavlja sve oštrije zahteve, resurse koji su ograničeni, konkurentnost koja se teško stiče a lako gubi, tehnologiju koja postaje pokretač razvoja i korisnike kao istinske sudije o kvalitetu Iron Mountain svoju viziju temelji na:
- liderskoj ulozi rukovodstva i kreiranju okruženja koje ohrabruje saradnike da kroz postavljene ciljeve ostvaruju viziju,
- usredsređenju na korisnika usluge u cilju stalnog povećanja njegovog zadovoljstva,
- potpunom uključivanju zaposlenih i njihovim prihvatanjem odgovornosti za rešavanje problema i unapređenje procesa,
- zadovoljstvu zaposlenih pri obavljanju posla, sticanju novih znanja i veština kao i slobodnom razmenom iskustava i rezultatima organizacije,
- procesnom pristupu,
- sistemskom pristupu menadžmentu,
- kontinualnom unapređenju usluga, procesa i sistema, neprekidnim poređenjem performansi sa postavljenim ciljevima,
- odlučivanju na osnovu činjenica,
- razvoju uzajamno korisnih odnosa sa isporučiocima radi stvaranja dugoročne saradnje na obostranu korist,
- doslednoj primeni sistema menadžmenta kvalitetom i sertifikaciji prema različitim zahtevima standarda smanjujući rizik neusaglašenosti sa zahtevima zakona i propisa stvarajući dodatnu vrednost organizaciji, zaposlenima, osnivačima i društvu.
…